[..]εμβλεψατε εις τα πετεινα του ουρανου οτι ου σπειρουσιν ουδε θεριζουσιν ουδε συναγουσιν εις αποθηκας [..]

27.6.07

Μπροστα από το εργο στεκεσαι με το μυαλο γεματο ετοιμες εικονες. Εικονες απο παλια κι από παντου. Ο νους προσπαθει να καταταξει αυτό που βλεπει σε σχεση με ότι εχει δει πριν. Συγκρινει, μετακινει και αλλαζει θεσεις. Ψαχνει να τοποθετησει αυτό που βλεπει. Μπορει να ακουσεις τον ηχο των αυτοματισμων καθως μετακινουν εικονες στα ραφια του μυαλου. Αν βρεις το συσχετισμο τοποθετεις το εργο στο αντιστοιχο ραφι καπου,οπουδηποτε, στην προσωπικη κλιμακα αξιολογησης.
Ψηλα στην κορυφη της στοίβας ,πανω απ'ολα, βρισκονται καποια εργα που δεν θυμιζουν τιποτε άλλο παρα μονο τον εαυτο τους. Μιλουν μια γλωσα πρωτολεια κι ο κοσμος που προτεινουν πάλλεται και φεγγει

4 σχόλια:

msaz-blog είπε...

ποιητικό οπωσδήποτε, εξιδανικευτικό αρκετά, αληθές όχι. Σε περίπτωση αμφιβολίας διαλέγω μπιφτέκι και πατάτες τηγανητές με μπύρα, τα ρούχα μαύρα.

πουλακι ιοιο είπε...

αν φορεσω μαυρα θα ειμαι κορακι οχι πουλακι

msaz-blog είπε...

Θέλω να πω, στην κορφή δεν είναι η εξαίρεση αλλά το κλασικό, το σίγουρο, το decorum. Όσο για τις επιλογές και τα κριτήρια και ο Καζαντζίδης παίζει και ο Βαμβακάρης και ο Μότσαρτ.

πουλακι ιοιο είπε...

καταλαβαινω πως το ειδες.
θα πω ενα παραδειγμα. μ'αρεσει ο Τσαρουχης. μου αρεσε απο παλια και παντα μου ειναι ευχαριστο να δω κατι δικο του. ξερω ομως πως τη μιση του καρριερα "κατακλεψε" τον Ματις και την αλλη μιση τα φαγιουμ.
δεν ειναι στην κορυφη της λιστας που λεγαμε.
οταν ακουω Καζαντζιδη (Τσιτσανη, Ακη Πανου) εχω επιγνωση οτι εκανε τεχνη σιγουρα, αλλα συγκεκριμενου βεληνεκους ,τοπικης σημασιας.

στην κορυφη εχεις δικιο,αδυνατο να μην υπηρχαν κλασικοι.ελπιζω να μην τελειωσαν οι εκπληξεις για παντα στην τεχνη. καπου να ετοιμαζονται οι νεοι κλασικοι.